Az Activity elkészítése nagyon egyszerűen, akár házilag is megoldható. A társasjáték elkészítéséhez nem kell más, csak A4 méretű lap, amelyből ki tudjuk vágni az egyforma méretű kártyákat. A kártyákra mi magunk is készíthetünk izgalmas feladványokat, amelyeket majd használunk a játék során. A kártyákat ugyan úgy különböző témákra bontsuk és ezeket a témákat tüntessük is fel az egyes kártyákon. A játék közben elért eredményeket egy külön lapon vezethetjük, amely szintén az egyik játékost állítja majd izgalmas feladat elé.
A mutogatós feladatok közül a következőket mindenképpen vegyük bele: villámcsapás, sokkterápia, aranyeső, tőkehal, lemezlovas. Természetesen mindenki saját fantáziájában bízva számtalan egyéb feladványt kitalálhat, de a lényeg a közös időtöltésen lesz. Az Activity társasjátékot Ulrike Catty, Paul Catty, Hans Führer és Maria Führer tervezte és elsőként 1993-ban dobták piacra. Azóta évről évre népszerűbb és számtalan kiegészítője vásárolható meg, amelyek folyamatosan megújulnak. Már televíziós játék is készült belőle, amelynek nézettsége is igen nagy. A játék akkor a legizgalmasabb, ha minél több csapat tud részt venni a játékban. Általában 3 és 16 játékosnak érdemes Activity-t játszania.
A játék kezdetekor közös megegyezésen alapul, hogy melyik csapat kezdheti a feladvány megválaszolását. A kiválasztott csapat egyik tagja kihúzza a kártyát a pakliból. A kártyákon A-F-ig találhatók meg a különféle feladványok. Mindig abból a pakliból kell húzni, amelyen éppen áll a játékos. A és D rajzolás, B és E szóban kell körül írni a feladványt, C és F a mutogatós feladványok betűjele. A bemutató közben mindig hangosan kell bemondani a megfejtéseket vagy tippeket és a bemutató személy az, aki minden esetben jelzi, ha azt kitalálta valaki, vagy valamelyik csapat. A feladványokat időkorlát is nehezíti, hiszen adott idő áll rendelkezésre a megfejtésre. A kártyákon jelzett mezőt lehet lelépni a táblán, ha sikerült a megfejtést bekiabálni. Ha nem sikerült megfejteni a feladványt megfejteni, akkor mindenki marad a helyén. Amennyiben a bemutató közben a személy hibát vét, úgy 3 mezőt vissza kell lépnie a csapatnak