Ez a folyamat elég nagy felkészülést igényel. Az irodaköltöztetés során a méretek rendkívül változó skálán mozognak, hiszen vannak egész kicsik, de akadnak olyanok is, ahol több száz négyzetméterrel kell szembenézni. Az ilyen helyiségekben található bútorok száma, valamint súlya sokszor meghaladja a normál családi házban lévő bútorokét. Ráadásul az irodaköltöztetés sokkal nagyobb óvatosságot is igényel, hiszen az érzékeny, törékeny high-tech gépek, eszközök könnyedén megsérülnek, egy rossz mozdulat is elég ehhez. A tevékenységnek két fontos alapja van, az egyik a szervezés, a másik pedig az előkészület. Ha már ki van tűzve a pontos dátuma a folyamatnak, célszerű jóval előtte megkezdeni a felkészülést, ezáltal megelőzhető a kapkodás, illetve a keveredés, ami a későbbiekben kellemetlenséggel járhat.
Érdemes az irodaköltöztetés előkészületei alatt gondosan becsomagolni minden törékeny tárgyat, aztán kartondobozba helyezni. Fontos, hogy a törékeny tárgyakat tartalmazó dobozokat jelölje meg, ezekkel a munkások majd óvatosabban fognak bánni. Előfordul, hogy a nagyobb bútorokat szét kell szerelni, mivel nem férnek be egyszerre a járműbe és ha mégis, rengeteg helyet foglalnak. Szóval, ha megfelelő darabokra szét van szedve, sok helyet spórolhat és pénzt is, hiszen kevesebb fuvart kell fizetnie. Az irodaköltöztetés nem egyszerű feladat, a bútorok szétszedését, illetve felpakolását a már tapasztalt technikákat alkalmazni tudó szakmunkások végzik. Erre a feladatra rengeteg alkalmas céget találhat, amelyek kedvezőbbnél-kedvezőbb akciókkal várják az őket megkereső embereket. Vegye igénybe bátran a szolgáltatásaikat!