Rengeteg nagyvállalat rendelkezik saját, tehetséges marketingessel, vagy marketingcsapattal. Ezek a szakemberek nagyon felkészültek és ismerik a legújabb online marketing trendeket – mint például az élő videók, az új közösségi média felületek, vagy a chatbotok – , továbbá minden olyan hasznos eszközt, ami szükséges egy reklámkampány elkészítéséhez. Ezek a szakemberek csapatban tudnak a leghatékonyabban dolgozni. Éppen ezért előfordulhatnak olyan esetek, amikor egy vállalat nagyobb projektjének megvalósítása érdekében külső, online ügynökség csapatára van szükség. Az online ügynökségek sok esetben tudnak új szemléletet hozni egy kampány felépítésében. A tapasztalat, a modern technológia, valamint a célok és módszerek összehangolása általában gyors és mérhető eredményeket hoz. Ez egy nagyon fontos szempont a vállalkozások számára, hiszen a befektetés gyorsan megtérülhet. Ma már a digitális eszközök és tartalmak sokfélesége miatt nagyon nehéz megtalálni és lekötni a fogyasztókat. Egyre fontosabbá vált a minőségi tartalom, ami figyelemfelkeltő és megbízható információkat tartalmaz. Az online ügynökségek ezeket a nehézségeket összehangolt marketingtevékenységekkel kezelik.