A magyar reklámügynökségek megbízói gyakran teszik fel ezt a kérdést. És ez nem is csoda, hiszen napjainkban nagyon fontos a tartalommarketing stratégia megfelelő kialakítása. Ezért a reklám ügynökség szolgáltatásai között is megtalálható például a Facebook és Instagram céges oldalak kezelése, a tartalomfejlesztés, vagy a stratégiai tervezés. A magyar reklámügynökségek szerint a social média platformok tekintetében általánosságban elmondható, hogy mindegyik felület ’szereti’ ha rendszeresen teszünk közzé friss tartalmakat. Ami érthető is, hiszen ők valahol ebből élnek. A reklám ügynökség előzetes felmérések adataiból állapítja meg, hogy az adott cég vagy márka oldalán mi a posztok optimális mennyisége. Szóval nincs olyan lista, amit ha követünk, csupá a posztok mennyiségével garantált a siker. Hiszen a mennyiség mellett ott a minőség kérdése is, és bizony nem ritkán látjuk, hogy a minőség rovására megy, amikor valaki naponta akár többször is közzétesz új tartalmakat. A semmitmondó posztok helyett vizsgáljuk meg, hogy milyen képi és szöveges, videós anyagok keltik fel a követőink érdeklődését, illetve mi az, amivel értéket adhatunk számukra. Facebookon lehet, hogy elég ha heti 3-4 új posztot teszünk közzé, Instagram pedig a legújabb felmérések alapján a story tartalmakra helyezi a nagyobb hangsúlyt, tehát nem árt, ha napi szinten töltünk fel oda friss storykat. A TikTok ezzel szemben arra hajt, hogy a tartalomgyártók akár napi 4-5 új videót is közzé tegyenek az oldalaikon, ami lássuk be, nem egyszerű és gyors feladat.